vrijdag 3 februari 2012

Crea beurs in Assen

Ondanks de heftige sneeuwval  toch naar de crea beurs in de TT hal geweest vanmiddag.
Dankzij de heftige sneeuwval was het niet druk en koonden we heerlijk alles bekijken.
Hierboven de "buit" van vandaag.
Wat ik met het garen ga doen weet ik nog niet, maar ik vond de kleuren zo mooi.
En alvast  beginnen met kerstballen breien...

Jaren geleden kocht ik op de turfvaartdagen in Appelscha 4 handgemaakte kopjes in rood glazuur. Het roomstelletje vond ik toen te duur.
Tot mijn verbazing trof ik vandaag op de creabeurs hetzelfde bedrijf. Met het roomstelletje.
Nu dan toch maar gekocht.
Vanmiddag ook nog een mutsje gehaakt voor mijn oudste dochter. Past mooi bij haar shawl.

En het mandje met "lopende projecten"......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten