zondag 15 april 2012

Breidagen Nieuwegein

Gisteren met F. en E. naar de breidagen in Nieuwegein geweest. Een hele belevenis en o,o,o wat word ik daar weer hebberig van. Maar ook heel veel ideeen en inspiratie opgedaan. Er was zoveel te zien dat het wel moeilijk was om keuzes te maken. Zoals ik eerder al schreef, je kunt helaas niet alles, daarvoor heb je levens te kort.
Natuurlijk uiteindelijk wel het nodige aangeschaft.
Gele sokkenwol (heerlijk zacht met zijde en kashmir) voor sokken voor mijn moeder. Een streng bordeauxrode aran met een patroon voor een muts, bij thuiskomst gelijk gereserveerd door manlief. 2 bolletjes Mochi voor een paar vingerloze wanten en 2 bollen Noro en een patroon voor een vest voor jongste.
Al met al, we komen de zomer wel door dacht ik.
Wel eerst nog even wat lopende projectjes afmaken zoals de granny-square bag, die ik gezien heb op de blog van Jeanet. Ik had nog zoveel restjes liggen...

Nog 2 toeren en dan kan ik met de rand beginnen....
Wordt vervolgd

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, om even na te genieten van zo'n gezellige hebberige dag ;-)
    Dat wordt een hele vrolijke tas!
    Gr, Fenna.

    BeantwoordenVerwijderen