maandag 18 juni 2012

Druk weekend

Afgelopen weekend weer het nodige uitgeprobeerd. Viooltjes, vlinders en klerenhangers die ik op de blogs van anderen had gezien
en een mobielsok, een idee van mijn zus.
Donderdag in het breicafe had ik mijn tweede Annis al afgemaakt, maar deze moest vrijdag snel geblockt want hij was bedoeld als cadeautje voor mijn moeder.
En daar moesten we zaterdag heen i.v.m. de verjaardag van mijn vader.

Mijn zus had een cadeautje voor mij meegenomen. Altijd leuk, cadeautjes.
Een prachtig sokkenbreiboek met sokken uit de hele wereld.
Vooral de dwarsgebreide sokken uit Italie lijken me een echte uitdaging.

In het weekend ook 1 van de wolletjes die ik bij Maxx (zie vorig blogje) had gescoord omgezet in een mutsje. Half uurtje werk, leuk resultaat.


Over Maxx gesproken, vanmiddag  na het werk met echtgenoot nog weer even langs geweest. Ze hadden de bakken met wolletjes opgeruimd, dus ik vond nu nog veeeeeel meer naar mijn gading.
Ook heb ik een been gescoord. Kijk maar

Altijd handig voor het showen van sokken toch? (en dat voor €3,00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten